کارخانه ای:صدور 100 دستور توسط وزرا برای حل مشکلات همدان

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

کارخانه ای:صدور 100 دستور توسط وزرا برای حل مشکلات همدان

 

کارخانه ای افزود: در این جلسات بیش از 100 دستور خطاب به مدیران و معاونین وزارتخانه‌ها از سوی وزاری مربوطه صادر شده که با همت و ادامه پیگیری آنها توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گام‌های مؤثر و هدفمندی در راستای حل مشکلات مردم و توسعه و پیشرفت استان برداشته خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امید است با این رویکرد در آینده مردم شریف همدان از این تصمیم‌گیری‌ها بهره‌مند شده و خدمات اساسی برای مردم صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در این نشست‌ها مسائل اساسی مردم در حوزه اقتصادی و زیربنایی چون سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف، آزادراه، راه آهن، فرودگاه، طرح‌های آبرسانی، گازکشی، مسکن، صنایع برتر، فنآوری‌های نوین، مشکلات کشاورزی، ساخت مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی، مشکلات حاشیه شهر، توسعه گردشگری، اختصاص اعتبارات در بخش های عمرانی و فرهنگی، مسائل دانشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، وضعیت معیشتی کارکنان، بحث گرانی‌ها و بیش از ده‌ها مسئله مهم دیگر مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

کارخانه‌ای گفت: در این نشست‌ها که به‌طور هدفمند و کارشناسانه در راستای حل مشکلات و توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه برگزار می‌شود، در هر بخش به طور مکتوب ضمن طرح مشکلات مردم و دستگاه‌های اجرایی و موانع توسعه‌ای با ارائه راهبردهای عملیاتی خواستار توجه و حل آنها شدیم و به موفقیت‌های خوبی نیز دست یافتیم.

وی در پایان گفت: با توجه به گستردگی حجم مطالب مطرح شده با وزرا از این پس هر هفته حاصل ملاقات با یک وزیر کابینه به اطلاع مردم شهرستانهای همدان ، فامنین و شهرهای قهاوند و مریانج خواهد رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:,ساعت 1:41  توسط محمد گلزار